sweet dreams babez!



Heyy måndag natt .. Är jääättte trött alltsåå.. Övertrött tror jag hahah. Lovet is ooover och skolan började idag, vi började läsa ekonomi i skolan, är jätte intresserad. Slutade 2 åkte hem. Åt sedan klockan 6 drog jag på dansträning. Dog på träningen, vi körde dancehall till 9. Efter dansen tog jag och D en liten promenadish runt bäckby och pratade. Lämnade mig vid porten sedan gick han hem och jag tog och kollade på tv. Är så död att jag inte orkar duscha, de blir morgon dusch tidigt på morgonen då. Jo men viiist :) Men nu ska jag lägga mig i sängen och sova godnatt älsklingar! KissKiss! / Natalita.

Kommentarer
Postat av: Josefine Karlsten

Mjaaaw snygg du är;) Visste inte att du hade blogg!

2011-03-11 @ 19:11:28
URL: http://josefinekarlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0