fettis dagen hahhha

Nemen Heysan på er!
Haft en bra dag? Det har jag i alla fall, vaknade upp och duschade snabbt, fixade mig och drack smoothie till frukost. Älskar smoothie alltså. Sedan drog jag till skolan. Råkade somna på natur lektionen menmen hahah.. Har fått lånat min brors PSP så jag har spelat Pacman 3. Vägrade stänga av PSPn hahah. Är helt besatt av det spelet nu. På rasten drog jag och Amanda för att köpa en semla eftersom det var fettis dagen. Hah en semla kan man äta i alla fall.. Sista lektionen dansade vi HipHop. Vi har påbörjat en ny dans nu. Eftersom lilla jag gjorde fel plågade min lärare mig. Fick göra 5 armhävningar för varje fel.. Kul!! :) Yaahh men nu är jag hemma och fixar lite saker på datan och chillar. Imorgin har jag ingen skola som tur är.

Picz från idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0