just dance. it's gonna be okay, so just dance.

heeyy!
har inte skrivit på ett tag men nu tror jag att jag ska börja skriva igen. Har inte vart i skolan på ett tag nu, eftersom jag har vänt på dygnet och kan nu inte vända tillbaka på det, bravo för lilla dumma mig! -.- I söndags flyttade jag, så nu bor jag på ett nytt fint ställe, lite trångt men mysigt. Idag packade jag upp det sista så nu sitter jag här i soffan och kollar på 2 ½ men och äter tacos, gott gott. Senare ska jag kolla på OTH, bästa bästa. Jag har fixat twitter ocksåå! Fast jag förstår typ ingett, så om någon förstår sig på Twitter och är snäll och gullig hjälp mig!



Nåväl nu ska jag fortsätta kolla på tv, sedan blir det sängdags för imorgon ska jag träffa min underbara älskade bästa kompis Sussi. Nattinatt på er mina babez / Natalita.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0