I got your back boy

Alåå, idag började jag skolan igen, tråkigt men endå kul. Efter skolan drog man på stan med babygirl V. Drog och köpte ett par jeans. Sedan kom mami och min siz så gick vi runt i stan och kollade runt. När dom drog hem träffade jag S och så gick jag en till runda i stan. Vid 5 tiden skulle jag dra och gymma med M och B. Men eftersom lilla jag är så dum ibland så åkte jag runt med bussen ett tag eftersom det var ungefär 1 timme kvar innan jag skulle träffa dom. Så när jag hoppade av bussen för att ta nästa buss tillbaka till stan hade jag tappat bort min bussbiljett.. smart! Hade inga pengar heller för att köpa en ny biljett. Så allt vart failat och jag drog hem till min kusin och var där ensam tills hon kom hem. Nåväl, hårdträningen får börja på måndag då. Ligger här nu och kollar på How I Met Your Mother, kulkuuul! Imorgon blir det att dra till Estocolmo med S. Så ska vi på shopping day, Yeei! Får vi se vad man hittar hahah.

Peaiz ! / n.



Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja visst är dom snygga ;D

2011-01-15 @ 23:36:29
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hej!

Ursäkta att jag skriver tillbaka sent, har haft fullt upp i helgen. Hur har helgen varit?

Kram

2011-01-16 @ 14:46:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Fin bild!! =)

Haft en bra helg?

Kramar

2011-01-16 @ 14:59:07
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0