wäääh

Jag har väääärlden träningsvärk. Jag håller verkligen på att dö av hur ont det gör. Och endå har jag tränat ihjäl mig idag. Drog till skolan vid ungefär halv 10 . Ingen lärare hade kommit än eftersom deras tåg eller något var försenat?? Ah men klockan 10 i alla fall kom en lärare och fixade så att vi kunde använda danssalarna. Jag och matilda tog var sin sal och började köra. Från 10 till 3 körde jag på för att fixa min dans. Och så hade jag ju vattenpauser mellanåt också. Och till lunch åt jag pannkakor med grädde och sylt.. yummi! Har lyckats fixa till 1min på dansen, nu fattas det 1 min till. jag hoppas verkligen jag hinner fixa det till  imorgon.Kollade nyss klart på The Simpsons Movie hahah så skön, älskar den! Men nu ska jag fixa några texter och bilder till projektet så nu blir det lite plugg plugg. Peaiz boyz n girlz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0