love is wicked

Alåå och Godmorgon på er små söta människor!
Sitter här i skolan, tur att jag hade ork att dra till skolan. Pratade nyss med läraren och vi har "Projekt vecka" som är som ett prov för oss. Uppgiften verkar skit kul att jobba med. Ända nackdelen med uppgiften är att vi har bara den här veckan på oss. Projektet handlar om att välja en känsla, sedan ska man hitta nån passande låt spelar ingen roll vilken och sedan göra någon dans av det. Dansen ska också visa känslan och så ska man hitta på någon slags text och lägga upp någon bild. Låter lite krångligt kanske men det är en kul uppgift i alla fall! Jag har inte bestämt mig än vilken känsla jag ska välja.. Men det kommer jag nog på snart hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0