sweeeeeet!

EFter några timmars träning i skolan, drog jag till stan och träffade lilla S och så tog vi bussen för att först köpa en massa godis! Sen åkte vi hem till S. Sitter här nu på soffan, äter godis  och lyssnar på musik medans S städar lite. Lyssnar på bästa och underbaraste låten. Har tvingat lilla S att följa med mig till dansträningen så klockan 8 drar vi dit,Yeeei! Har märkt att jag laggt upp en massa låtar på mina inlägg.. hahah men det gör inget alla älskar musik. Och nu ska jag bjuda på en till låt med Breezy baby.

Min och S låt!! Älskar låten!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag hade en helt okej helg med både kompishäng, mys med killen och praktik. Hur mår du idag?

2011-02-23 @ 21:45:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0