Natalita la lokita




Men hellooow på er babez! 
sitter på bussen på väg till Västerås nu. Halv 9 tog jag tåget till Eskilstuna idag, drog på samtalet med papi och allt gick super, dom tycker jag är en underbar och glad tjej som får alla på humör. Hahah vad ska man säga, alla lärare älskar mig ;) Aya men jag kan nå upp till VG i alla fall så är jätte happy. Hostan är jobbig men nu ska jag i alla fall dra till min skola i Västerås. Vi är ju lediga på Onsdagar men har fixat så jag kan ha hela skolan för mig själv så jag kan dansa där och träna på min dans. Vet inte varför men är på världens bästa humör idag! kanske för att det är så fint väder i alla fall ingen kan få mig att bli arg/irriterad idag. Är nog framme i Västerås om ungefär 40min så nu ska jag stänga av datan o lyssna på musik.
Musik är livet baby.. Ouh yeaah! ;)
Ha en underbar dag bebysar! Här bjuder man på en låt också så ni kan tänka på lilla mig när ni hör den hahah ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0