mähääääouuiiiiss!!!!!!

Nu har jag entligen bestämt vilken låt jag ska dansa till! Det vart Laza Morgan - This Girl. Älskar låten och dansen kommer bli hur grym som helst!.. hoppas jag i alla fall haha. Är hemma hos bebe M nu och chillar. Sitter här på hennes säng helt ensam medans hon är i vardagsrummet och gör något helt annat och är osocial mot mig.. Nej men hon kommer snart tillbaka hahah vi har haft väldigt kul idag med en massa skratt och jag med en massa hosta. Känner mig helt död. Imorgon har jag utvecklingssamtal med pappa och min lärare vid 10, har absolut ingen lust att gå på det egentligen.. Aya nåväl nu ska jag fortsätta lyssna på musik och fixa lite saker. Ojust! Måste bara lägga upp en urgullig bild på vääääärldens sötaste beibis! Hahah man dör när man ser bilden, man vill bara klämma sönder beibisen mohahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0