I'm baaack!

Alåå!
Nu har det verkligen gått typ tusen år sen jag skrev i bloggishen, vilket jag inte har tänkt på faktiskt.. hah. Men jag har haft annat för mig. Men nu är jag tillbakis! Så nu ska jag börja bloggish igen. Onsdag idag vilket betyder att jag var ledig från skolan idag. Vaknade vid 11 fixade mig och sedan åkte ner till stan för att kolla runt.. Träffade M och så drog vi till HongKong och åt lunchbuffé, gott gott! Sedan drog vi vidare och kollade runt. Köpte två par klackar och hon köpte ett par sneakers. Jag är helt happy för mina klackar hihih.. Vid 3 tiden träffade vi lilla E också, så var vi med henne ett tag, saknat henne så otroligt mkt min lilla beibis! Aya aya efter det åkte jag hem med M. Chillade hos henne i någon timme sedan var det dansträning vid 9 till 11. M földe med o kollade. Hade hur kul som helst där, efter träningen chillade vi där ett tagr innan vi började röra oss hemmåt.. Hemma har vi bara snackat en massa om nästan allt.. Låååååång konversation hade vi i alla fall hahah... Klockan är snart 5 på morgonen så nu ska lilla jag ta och lägga mig o lyssna på musik och försöka sova. Godnatt mina babes!  / N.

O så bjuder man väl på lite bilder och mina fina underbara klackar som jag älskar! 









Kommentarer
Postat av: MADDES

det är fint med mig. hur är det med dig?

2011-02-12 @ 12:26:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- najs ju!

2011-02-19 @ 15:29:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hur har helgen varit?

2011-02-21 @ 09:40:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0