fredag = loooov!

Alåå alla!
börJade 9 idag. komi tid till skolan. Jag körde diiirekt med dansen när jag klom till skolan. Jag håller på att dö nu. har skrivit klart mina texter och fixat en jätte söt bild, lärarna älskar den! Tur jag har hahah.. Från 9 till 12 har jag bara dansat och dansat. Känner mig jätte äcklig är helt svettig.. men men man får duscha sen och byta om. Fredag idag och sista dagen innan lovet börjar Wohooo säger jag bara! Idag kommer min babby till Västerås också så efter det åker vi hem till min mami. Så får vi se om det blir kul eller inte hah.. Jag ska uppträda om några minuter. Är hur nervös som helst! Men dansen är grym. Aya nu måste jag finputsa dansen lite sedan ska jag visa uppp den.
Önska mig lycka till hahah looooove u all! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0