u are just a loser babe!

Nice dayyy!!! Slutade vad halv 12 idag. Träffade mina babygirls, hade skit roligt med dom. Vandrade i stan och kollade runt i en massa affärer. S bjöd mig på en god glass, McFlurry Magnum  höhö gott gott.. sedan var det att ta tåget hem vid 6 för att hinnna gå på dansträningen. Imorgon är det fredag!! Wihoo partypart hela helgen då med Dani! Så nice vi kommer ha det. Längtar längtar ;)  Men nu ska jag fortsätta kolla på min serie, One Tree hill bästa bästa!
Buenas noches på er mina babysar! / Natalita♥

btw!! hahah Kan denna bild misstolkas?'


Hahah egentligen är det en bild som ska visa att det är en mötesplats och för folk som har problem och behöver hjälp. Jag och Marina misstolkade det i alla fall på ett helt annats sätt hah..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0