there is no such thing as perfekt

Hey på er! ;)
Kom nyss hem från skolan, tog en snabb dusch nyss, så sitter här och luktar gott hihih. Är lonely hemma så pumpar med musik här. Det har vart en chill chill skoldag idag, med Vanni och Linnéa. Hahah hade skit kul med dom, kanske för att vi var övertrötta? hahah aya aya.. Idag vart det att dansa disco. Huuh så jobbigt, tycker inte alls om disco. Det är för snabbt och för mycket hopp och armar hit o dit. Solen har stekt hela dagen, skönt skönt! Efter skolan drog man för att träffa Marina, skulle hjälpa henne och leta efter jobb. Och imorgon eller på Onsdag blir det att leta efter en lägenhet!! Yes Yes! Om man har tur kan man fixa en lägenhet nära stan också. Men det får vi se sen när jag har kollat runt. Nu ska jag plugga lite och chilla framför datan.

Have a nice day babygiirlzz! / NatyP.




Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Går du dans på gymnasiet eller nåt?



Vill du rösta på min bild nr 2?

Länken dit hittar du på min blogg i det senaste inlägget.

Tävlingen avslutas imorgon och jag vill verkligen vinna. =)

Kramar

2010-09-07 @ 10:55:24
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0