sweet dreams babes

shuuz
idag har det vart en av dom mest tröttsammaste dagarna på länge, vet inte varför.. Började piggna till vid 11 tiden. När vi skulle äta lunch vart det movie time också. Vi kollade på Dear John, så bra film. Älskar den!!! Efter filmen vart det streetdance och sen var det en sista lektion. Kom hem vid 5 och sov till 9. Och nu liger jag på sängen och ska kolla på Friends snart. Imorgon åker jag till Stockholm på morgonen. En shopping dag med min babe, kul kul kommer det att bli! Sen får man se om man hittar ett par riktigt snygga klackar och sneakers hihih. Man får hoppas på fint väder och att det inte är så kallt bara.
Men nu ska jag stänga av och kolla på Friends.
Godnatt på er! / n♥

bjuder på en riktigt skön låt som är en av mina favoriter just nu med Breezy baby
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0