oh u got it cuz u make me wanna say more!

Heyyy, shoo, shaaa! ;)

Helg helg helg is it! Igår träffade jag D och var ute och vandrade i bäckby till sent, planerade en massa med lilla D som vi ska göra nästa helg.. Såå nice det kommer bli alltså!! heheh ;)
Idag gick jag på familjefest, kul var det inte, men vin bjöd dom på och en massa gottt. Hihihi.. jag kom i alla fall hem för ett tag. Imorgon blir det att vakna.. när jag vill och sedan blir det att åka till papis lokal. Ska måla måla måla som fan där borta. Längtar hah. Snart kanske en liten friend kommer hem till och då kommer det bli kul, wihoo!!
Hoppas ni har en nice lördag alltså! Peaiz babysar kiss kiss!!! / N.

Bjuder på den här sköningen


Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

Hej!

Nu när skolan börjat om igen så är jag tillbaka i bloggen regelbudnet. Hoppas du haft en bra sommar.

Kram!

2010-09-05 @ 00:33:03
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

ha en bra kväll! :)

2010-09-06 @ 20:39:29
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0