Already taken


Alåå!
Helgen har vart niiice.. Först var det dansuppvisning, sedan vart det att glida vidare till sthlm.  Drog på fest med E och ahh.. Nice nice var det.
I måndags tvingade jag med mig Sevvita till min skola, hah kom försent typ 1 timme och hade bara 2 lektioner. Dom 2 sista gick vi inte ens på. Sedan var det att dra vidare med han till en affär där man köper färg o shit. Kul dag var det!!
Idag var vi lediga från skolan, så sköönt! Sov hos min babygirl S igår, så vaknade ensam hemma och åkte vidare till stan för att träffa S där. Åkte till E-tuna sen för att träffa min lilla papiis ett tag. Saknat han såå mycket! Hade skit kul med han. Sen åkte jag till Västerås igen.. Är hos min lilla babygirl nu, ska sova hos henne igen haha.. Idag blir det att chilla hela natten o dricka och vidare ut. hahah såå kul det kommer bli!
Peaiz på er babes!!  /  Natyp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0