00.01

Aluu
Idag var jag ledig från skolan, så skönt! Skulle åka till Stockholm idag för att shoppa men lilla M hade försovit sig så vi struntade i det. Ska till sthlm nästa vecka istället.  Så idag har jag vart i hela stan och gått runt och kollat i varenda affär och jag hittade inget fint.. fattar inte hur jag inte kan hitta något alls. Hittade någon liten söt klänning bara. Aya och så har jag vart med mina babes. Har börjat fundera också på vad jag ska vara i halloween, har fyra alt. Fast vilka får ni inte veta än i alla falla... Hemligt hihih. Imorgon blir det attt dra till polisen med papi. Har förhör på en sak så måste dit. Och ah sen får vi se hur dagen fortsätter. Nu ska jag kolla på nå avsnitt av Friends sen sova.
Godnattish på er! / Natalita.



Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja visst är dom snygga! :D

2010-10-02 @ 05:52:57
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0