you made my day

Heey alla!
Bjuder på den här sköna låten och lägger den längst upp, vrf vet jag inte hihih...



Igår hade jag en så skööön dag alltså! Lite problem o så var det, men på kvällen glömde jag bort allt och bara chillade för livet med min älskade primiita M. Tack vare henne var jag super glad, och det har nog vart bästa dagen hittils då jag har vart på så bra humör! En massa saker har kommit upp nu så det är lite rörigt.. Men snart är det helg och LOV! Yes yes då blir de paaartyy alltså! Men jag stannade hemma från skolan både igår och idag, vilket var jätte skönt och jag har fått tagit det så lugnt. Igår bjöd M mig till en kinarestaurang, såå gott var det!
 Och idag som typ"frukost" drog jag och M och min söta lilla pappa till samma rastaurang igen och käka vid 11. Sedan vart det Milkshake som efterrätt hahah mätta och belåtna vart vi!
Under kvällen så har jag bara mysat med mina syskon, vilket var hur mysigt som helst. Det var nog det bästa, att få love av sina småsyskon, det var det jag behövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0