family weekend

Denna helg ska jag bara ha en lugn och skön chillig helg med min family. No partys, no alcohol, nothing! hahah ska bara spendera tid med min familj. Och idag när jag kom hem fixade vi tacos, och hade taco kväll med en massa godsaker på bordet. Sedan vart det film mys med choklad, olika drickor, chips och kakor, allt möjligt! Vi bestämde oss för att kolla på Predators, filmen var as grym tyckte jag!

Sedan fixade vi allt vid 8 9 tiden då pappa åkte tillbaka till jobbet. Jag och Erika fixade och plockade undan och sen tog vi fram min dräkt som jag ska ha på halloween och började fixa o trixa med den. Den kommer bli så fin och grym hihi!

Men nu är lilla jag så himla trött att hag ska ge mig av till drömmarnas land.
Godnatt everybody! / Nata♥

Meee todaaay!







Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

jaha, vad kul .)

2010-10-23 @ 14:09:54
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: MADDES

Nu är jag äntligen fri från tentapluggandet och kan lägga energi på bloggen igen. Hur mår du idag? :)

2010-10-23 @ 17:44:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0