snööö!

Godmorgon på er! klockan är 7 och jag sitter här i vardagsrummet och äter frukost, jätte gott. Är väldigt trött men snart blir man pigg så.. Och juste snön har kommit nu! Det är fullt med snö här i Eskilstuna. Man får hoppas att det antingen är kvar eller att det smälter bort helt under dagen. Jag är i alla fall förberedd med min stora sköna fjällis hahah ;D. Börjar klockan 9. Första lektionen är dans och vi ska dansa Reggaeton/ Dancehall!! Längtar längtar vill bara åka till skolan nu! hahah.. Och klockan 10 efter danslektionen har jag håltimme till klockan 2 ungefär. Ska träffa min älskade kusin då och kolla runt i stan. Fredag idag och det känns härligt att helgen börjar! men nu ska jag fortsätta äta, ha en bra dag babez! / n♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0