move that body babyboy

Godmorgon allesammans!
Sitter här på lektionen och lyssnar på musik. Ska snart börja jobba med Matte B, jätte kul!.... Not. Är jätte taggad inför intervjun, nervöst men taggad taggad! Som ni såg på mitt förra inlägg så står det inte mycket om det eftersom jag själv inte vet så mycket om det. Det jag vet just nu är att dom vill göra ett reportage om graffiti och vill intervjua mig, ställa lite frågor och så. Jag älskar graffiti och har hållt på med det rätt så länge. Började när jag var mindre vid 5:an, 6:an. Sedan försvann det och jag slutade hålla på med det. Sen kom mitt intresse tillbaka i 8:an, 9:an och så har jag hålt på med det tills nu. Har ingen tanke på att sluta måla graffiti heller. Älskar det och det är hur kul som helst. Allt blir så crazy när man målar. Så nu fick ni veta lite lite mer om intervjun, mer får ni veta efter. Och så fick ni veta lite om mig som ni kanske inte visste om hihihi. Nu är det dags att börja läsa matte. Ha en underbar dag sötnosar och så får man hoppas att intervjun går bra.
Cya lovers! / Naty.

Dagens låt för idag izz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0