every time that u're not here, u know it drives me crazy

Klockan är över 12 och nu är helgen slut. Imorgon är det måndag, skola, plugg och dans igen. Det ända jag orkar med är dansen som är så rolig. Plugget... aah får kämpa tills det är höstlov då jag slipper allt plugg!
Men skriver lite kort om helgen.
Fredag!
Hade sköönaste kvällen med min cito. Skola först, fick sluta tidigt. Sen var det vidare till stan med Vanii, tvingade henne att dricka milkshake för första gången hahah hon tyckte det var skit gott. sedan kollade vi runt i affärer och idianerna som dansade och sjung mitt i stan. Vid 5 åkte jag vidare till Sussi. Var där ett tag tills cito hämtade upp mig. Sedan åkte vi hem till cito, chillade hade det nice hela kvällen.

Lördag
Vi vaknade vid 10, fixade oss drog o käkade frukost. Vi chillade ett tag innan cito skulle lämna mig i stationen. Åkte sedan till E-tuna. Familje fest där. Och efter det åkte man för att träffa pappa. Vi drog och käkade pizza, sedan kom lilla moni också. När vi ätit klart vandrade vi vidare till pappas lokal där vi skulle vara hela natten och måla. Skit kul var det. Vi åkte hem vid 7 på morgonen.
Söndag
Vaknade 7 på kvällen, åt något snabbt och efter det tog jag bussen med moni till stan. Drog till en kinarestauran och åt. Sen chillade vi där tills hennes tåg kom.
nu ska ja fortsätta chilla här vid datan och så får vi se om jag ens ska sova eller fortsätta vara vaken hela natte.

Peaiz så länge o godnatt! / natalitaaaw ♥

Skön o gammal låt som ni kan lyssna på o tänka på mig med hahah.

SWEET


DREAMS


AND GOODNIGHT


Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

händer idag då :) ?

2010-10-11 @ 10:41:05
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0