let me know

AlååAlåå
Fredag imon wohoo! har längtat så mycket, för thiz friday är det pppaartyy! Imon blir det maskeradfest med min babe Z.
Idag efter skolan träffade jag lilla S. Hade super kul med lilla S. Vi drog o fixade lite ferg och sedan var det att chilla runt i stan och äta i pizzeria, länge sen man åt i pizzeria men gott var det! Vid ungefär halv 7 drog vi mot stationen så jag skulle hinna med tåget. Sedan hemma har jag tagit en snabb dusch och chillat vid datan bara.
Imon blire bad med skola, i Vattenpalatset(äventyrsbad) i Eskilstuna. Kul kommer det bli, hoppas bara mina kompisar ville komma, kul liksom om ingen från min klass kommer -.-...
Aya men nu är det läggdags för lilla mig så godnatt på er babyyysar! / Nata♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0