I wish I could go back but what's done is done

Hellow!
Sitter och lyssnar på musik och chillar här i sängen. Håller på att skriva min novell nu som snart är klar, Wihoo! Idag i skolan fick vi finaly våran mini pc. Och idag började vi också på en ny koregrafi i Streetdansen, och låten vi ska dansa till är Say Goodbye med Chris Brown! Är jätte happy, tror nog att det kommer att bli bästa dansen. Dagen har vart rätt så chill, fick gå och lämna tillbaka mina klackar också för att dom hade gått sönder samma dag som jag köpte dom. Men nya ska jag få om ett par dagar. Snart ska jag kolla på One Tree Hill och ringa E. Sen blir det att sova. Imorgon  är jag ledig, skönt skönt! Då ska jag gå och hämta mina nya baggie jeans!! och sedan blire att träffa min baby M.

Godnatt på er amoreees! / NatyP.

Bjuder på denna sköna låt som jag älskar, njut!

Do you still think of me like I think about you
Do you still dream of me 'cause I can't sleep without you



Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

härligt, göru då :D?

2010-10-06 @ 10:54:13
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0