Chillliish

Vaknade för 20 min sen så Godmorogn på er!
Har vart vaken hela natten och somnade vid 7 eller 8 tiden tror jag. Har tävlat me den killkompis om vem som orkar hålla sig vaken längst och jaa.. han däckade så jag vann! Wihoo så under helgen kanske jag ska träffa han och så ska jag få mina cash som jag vunnit! Idag blir det att plugga lite snabbt och inget mer eftersom jag är ledig idag och är ensam hemma. Mysigt mysigt.. Ska snart vidare och lägga mig på soffan och kolla på 3 olika filmer jag har fixat. Älskar onsdagar efersom jag alltid är ledig från skolan då. Det är nog det bästa som finns för då kan man vila mitt i veckan och slippa skolan hahah... Aya men nu ska jag vidare. Hoppas ni får en bra dag babes! / n.

Lägger upp denna söta bild på mig och min baby!
Te amo weoncita
 (förra året)


Kommentarer
Postat av: raghaad

SV; jasså, ja idag sak jag nog bara plugga och ta det lugnt o så :)

2010-10-20 @ 14:38:01
URL: http://raghaad.blogg.se/
Postat av: frida

fin blogg!

2010-10-20 @ 17:39:13
URL: http://fkmode.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0