10 November - 03.48

Det har vart så kaosigt i hela Eskilstuna! Bussarna fastna i stan och jag fick vänta i ungefär 40 min på en buss för att åka till stan bara!!! Och jag överdriver inte alls. När jag entligen kom fram till stan så hoppade jag på nästa buss där jag mötte upp min älskade kusin Monica och Imad och hans syster. Vi skulle dra till pappas Tattoo studio, Imad och hans syster skulle göra tattoo. Det vart super snyggt! Jag åkte hemmåt och Monica, Imad och hans syster åkte tillbaka till Västerås.

Så fort jag kom hem var det att byta om  till mjukisbyxor och en stor t-shirt och sedan äta kvällsmat och kolla på Desperate Housewife och efter det Couger Town.
Ligger här nu och snackar med min amorcita M. Men snart blir det att sova, är ledig imorgontur det!

Men godnatt och sweet dreams älsklingar! / Natalita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0