snöstorm

Heey! Vaknade idag och såg att det var snöstorm, trevligt hah... Vaknade tog en snabb dusch och fixade mig. Fick mess av min lärare och att dagens lektioner var inställda. Tror ni inte jag vart överlycklig. Så det enda jag skulle göra var att dra till tandregleringen och spänna mina tänder, tog röd färg också så nu ser det nice ut hahah ;) Tänderna börjar verka nu så det är lite jobbigt.. Har bara legat hemma hela dagen och kollat på en massa roliga klipp på youtube. Idag är det en mysdag bara, samma imorgon eftersom jag är ledig imorgon också Yeei!
Men nu ska jag ta en liten tupplur, sedan ska jag träffa några. Besoo!



Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Ja, idag har det verkligen varit ett ruskigt väder...

Skön ibland med lite inställda lektioner! =)

Krams

2010-11-09 @ 21:44:42
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0