i just love your smile

Hola babezzz! Mitt lov har vart helt craaazy säger jag bara! Mycket fiesta, både i Västerås och i Stockholm. Men har samtidigt chillat med lite folk på dagarna. Under halloween festade jag med mina lokitas, så kul vi hade! Imorgon fortsätter det med fest på kvällen. Min babe blir 20 år så då blir det paaarty! ;)
Idag vaknade jag upp hemma hos mi lilla caballito hahah, mysigt mysigt var det. Vi chillade ett bra tag i sängen tills jag var tvungen att dra till Eskilstuna och han till sina friends.
Imorgon fyller min lilla siz Michelle år, så då ska vi fira henne på morgonen och på kvällen drar man till Vå-s igen för att fira min andra babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0