wääääh

Kom typ nyss hem från skolan. Sitter här och lyssnar på musik o så.. Snart ska jag ta ochh börja plugga matte också. är lite seg av mig eftersom jag gick o la mig sent, men får skylla mig själv eftersom jag var uppe o spelade också ahha. Aya på lunchen idag träffade jag min mamiitis. Vi drog o käka i Thai maten var skit god. Efter det gick vi runt lite o snacka o så sen drog jag vidare till skolan med soozs. Hah efter min sista lektion så var det dags för glassätar tävlingen som jag och franco o kastro hade anmält oss till. Man fick en bit glass och den som åt upp det snabbast vann. Jag kom 2 eftersom sozs stog bredvid o filma och skrattade ihjäl sig så jag började skratta. hahah men iaf det var inget viktigt gjorde det for fun. Efter det så drog jag , Sozs, Meryam, och Marina till spicy för att käka fast jag var helt mätt. Där skulle vi träffa oxå JP, Eric o några till. Drog sen för att hinna ta tåget.

Ska lägga mig i sängen nu vila lite sen plugga o sen träniish. Peaiiiz så länge! / N.


Kommentarer
Postat av: i

allt bra idag? :D

2010-05-26 @ 19:38:28
URL: http://pyjjamashallon.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: hej och tack detsamma :D

allt bra?

2010-05-26 @ 21:52:13
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-05-26 @ 22:27:29
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0