Clip clap y fuego!

Hey Babes!
Min helg har vart helt nice!...typ. Fredag så drog jag hem med mi primiitaw M till eskilstuna. Där så drog vi till Ming Palace(kina restaurang) och åt skit god mat och satt bara och chillade och snackade om allt. Sen gick vi vidare till bion. Vi kollade på nån film om John lennon(drama) den var väl helt okei. Var inte bästa, vi trodde det skulle vara nån annan film men ah haha. När den tog slut så var ingen där ute så vi sprnag in till en annan biosal. Hah tur som vi hade så visade dom Sex and The City 2. Vi satte oss och kollade kanske i en halvtimme sen vart det att dra vidare. Fanns inte så mkt att göra så vi åkte hem vid kanske halv 12 redan. Hemma chillade vi med musik i mitt rum och hade en massa prat. Natten slutade med att vi kollade på film med glass.
I lördags så drog vi till västerås. M drog på fest och jag stannade hemma hos mamma. Sen drog hela familjen till en festival som var där. Min syster åkte nån karusell och vi kollade runt på en massa saker också. Och jag hittade ett ställe där man kunde spela och vinna gosedjur. haha så jag vart helt beroende och spelade men vann 2 styckna iaf! På natten så vart det att snacka i tel och ligga i sängen o kolla på tv. 
Igår var det morsdag! aah fick vakna tidigt för att dra och handla frukost o grejer med min siz. Köpte ett jätte söt kort till mamis och fixade en jätte fin frukost åt henne. Ah senare under dagen fick hon också som present en spabehandling, hon älskar ju det så. Spenderade nog hela dagen med henne och mina 2 syskon. Mysig da var det. Vid 9 tiden drog jag till min kusin M för att chilla hos henne o sova där. Orkade inte dra tillbaka tilll E-tuna.
Idah hade jag redovisning och det gick fan bra! Dagen har vart chill idag också med sol o värme. Men nu måste jag dra o plugga har läxförhör imon Peaiz Babes!! / N.

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0