No existen detalles..

Alåå aliihoppa!
Min valborg har vart jävligt nice och roolig! Åkte några karuseller med min lilla amor haha länge sen man åkte så det var kul. Sen drog man vidare senare på kvällen till Kevins hemma fest hahah fyfäään säger jag bara! Det var skit kul där. Dagen efter .. auu var skit seg då hah men  tog moppen med monchi så drog vi o käka pizza sen var jag med mamma under kvällen. Söndags drog jag tbx till e-tuna. Men min helg var fan nice.

Idag har min dag vart kaooosig typ.. Bad day säger jag bara och har vart så seg av mig på nått sätt. Aya men lång dag har det vart. Träffade min lilla mami i stan så gick vi runt o kolla på kläder och fikade. Efter skolan drog jag och M och åt glass sen vidare mot bussen ner till Bäckby. Gick och lämna ett par grejer sen drog jag hem till e-tuna igen. Kom hem vid ungefär 8 elelr halv 9. Mina fötter är helt döda pga ett par ballerinaskor jag använde som ger mig  skavsår -.- . Aya men imon tidigt på morgonen så måste jag dra till banken och hämta mitt Id kort för det har jag ej orkat gå o hämta på typ 1 eller 2 månader nu haha så måste hämta den. annars får jag inte dra till norge. 2 dagar kvar till norge längtar! Fast imon längtar jag mer för jag ska dra och se på Pitbuuull i fryshuset i sthlm!! Så jävla nice det ska bli! Men nu måste jag dra och börja packa saker till norge får inte glömma kvar något. Nån uppdatering blire nog lite senare. Peaiz! / n♥

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0