N

Shaa allla!
Det var ett tag sen jag skrev, men har inte hunnit skriva på bloggen. Men nu har jag iaf svarat på komentarerna o såå. Min helg har vart helt nice i lördags grillade vi hos mamma och hade det jätte kul. Har typ nyss kommit hem. Så ska fixa nått snabbt o äta sen ska jag börja plugga på matte och historia. Har bara en massa plugg. Nästa vecka på måndag ska jag ha prov på typ 3 kapitlar av historia så jag får G, Måndagen där på har jag prov i hela Matte B som jag måste klara av. huuuh så jävla mkt och tro mig det fortsätter med mer prov -.-... Ayaaya . Nu ska jag chilla vid datan en stund till sen blire plugg o sen lite träning!

Besiiitows Amores! / n ♥


Kommentarer
Postat av: i

HELT okej gumman! :D <3

kramen

2010-05-25 @ 21:05:14
URL: http://pyjjamashallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0