Miss u

Alåå Fredag idag!!! aah skriver inlägg nu när klockan snart är 2 på natten hah.. Min dag igår var nice, ledig igår o idag så yeei. Min primiitaw M kom hem till mig igår så vi chillade hemma, cyklade till ica maxi köpte gott o kollade på film. Hahaha fyfaan vi började kolla på the grudge. uuuh värsta skräckfilmen tkr jag dont know why. men iaf vi kollade början och sen drog M för att gå och fixa en sak och lilla jag gömde mig under filten och vågade knappt kolla. Några ekunder efter drog jag till köket haha vågade fan inte vara kvar och då  ser jag att hon sitter och snackar med min pappa i köket, kul liksom!! -.- Aya men natten fortsatte med att vi spelade piano och spelade lite Xbox 360 till typ 5 på morgonen.

Idag vaknade vi typ 1, åt frukost satte på oss mjukiskläder o drog för att ta tåget till Västerås. Ska sova hos min mami today. Så träffade mamma ett tag sen på kvällen drog jag vidare hem till kompisar o chillade där med mi primita då. Sitter hemma nu o kollar på tv o tare lugnt bara. Väntar på mi primita då som sa att hon skulle komma hit. Men vet inte vart hon är just nu. Ska nog ta och ringa henne snart o kolla om hon kommer eller inte. Aya men hoppas ni har en nice fredag och helg då!! Ska dra och lägga mig på soffan o glo på tv o se om min kusin kmr nångång hah.. Men Godnatt!!! / n.

en skön låt som jag somnar lätt till!!


Kommentarer
Postat av: Claudia;)

ook, nice:)

Jag svarar på lite kommentarer bara;)

2010-05-16 @ 01:33:24
URL: http://cajso.blogg.se/
Postat av: Therese

^^ Hittar du på idag=)?

2010-05-17 @ 09:08:36
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Sv: Lagt till dig nu! :)

2010-05-17 @ 23:40:03
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0