I norge 6 maj

Alååå Älläääh!
Är i norge. Åkte igår typ vid halv halv 7 på morgonen med buss.va helt död men somnade på bussen direkt. Sen hade vi några pauser då o då. Vi var framme i norge typ vid 6 7 tiden och vi  blev hämtade av våra norskar vid 10 på kvällen nått sånt.  Vi kollade på Avatar hemma sen drog vi o la oss. Idag har vi gått upp för fjäll skit eller nått. Vi gick 4 km!! var helt död i början för allt var uppförsbackar. Men sen var det fett nice utsikt och aah sen när vi skulle ner var det torrtyyyyr!!en massa jävla trappor bara, uuh o det var så läskigt att gå ner, När vi entligen hade kommit fram iaf så drog vi mot stan och kollade runt en massa och hittade skit fina klackar jag ville köpa!! Aya men senare drog vi hem till vilde(min norsk som jag bor hos) och chillade med film, åt pankakor o så. Senare drog vi på bio. Vi kollade på Bounty Hunter tror jag den hette. Nice film var det. Var hemma ungefär vid 11 halv 12 nått sånt. Har bara suttit vid datan nu o chillat och snackat med lite folk på msn.

bilder från Pitbull kmr jag lägga in så fort som möjligt, aya här är lite picz från idag enjoy bitches peaiz o gonatt!! / n♥

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0