Fredaaag !



Tar ett snabbt litet inlägg här. Har nyss kommit hem till vilde. Sitter nu o myser med hennes katt o chillar vid datan med musik. Hennes mamma skjutsa hem mig. Vilde skulle på handbollsträning o pallade verkligen inte följa med så drog hem . Senare ska vi dra på konsert oxå kulkul hoppas jag ;)
Idag har det vart en kul dag fakitskt . Först hade vi några som skulle ha redovisningar och så klart så somnade lilla jag med musik o så men det var skönt hahah.. Sen var det idrott då skulle vi dansa o köra nån cp bollsport som jag inte fattade. hahah  men låg o sov på den ektionen också orkade inte va med. Sen drog vi på Akvarium museeum! Det var jätte kul fast jag frös lite. Efter det träffade vi norskarna igen i stan och drog och åt nån macka och efter det rog jag hemmåt. Nu Ska jag vila och vänta tills Vilde kommer hem sen ska vi väl kka nått fixa oss o dra till konserten.

Lite picz från idag! Pingvigit på är ägpåt min bebita S, hahah.Ojuste höll i en sjöstjärna oxå, stolt över mig själv eftersom jag vågade röra på den Fast efter att jag gjort det vart jag livrädd för den vet ej vrf hahah aya hatar sånna saker.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0