Söndag..

Alåå kom nyss hem. huuuh jag håller på dö av att det är så kallt!! Det har snöat hela dagen så drygt och nu snör det fast soligt samtidigt fattar noll haha.. Aya men Idag har jag fått sova ut vaknade vid halv 2 typ. Sen Hjälpte jag vilde att baka nån tårta kul var det hah sen åt jag frukost. Typ vid 3 tiden fixade vi oss och drog tilll nått Tivoli haha åkte karuseller där. Ouuf asså karusellerna här åker i typ 5min, skojar inte! i Sverige är det fan 1  min typ ahhah. Men det var nice sen vann jag 2 saker helt happy ! Aya sen drog vi till nån Arena för att se på fotbollsmatch, vart helt inne i spelet. Dom var grymma fast det vart 3 noll till laget vi inte hejade på. Aya efter det drog jag och en annan norsk till Vip stället, hennes pappa är chef så vi fick sitta där inne ett tag, helt nice va det! Aya nu ska jag äta lite pasta sallad med vilde och kolla på The Brake up som visas på kanal 3 nu. Peaiz så länge! / n.

Every day and every night I just want you by my side

Lite piczz från idagish!

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0