Mooooshi =)

Heysan! Kom nyss hem från stan. Sitter och äter tacos nu mmh fett gott. idag vakna jag rätt så tidigt vid halv 5förstår inte hur jag gick och la mig vid halv ett typ. aya men sen somnade jag om och vaknade halv 6 fixade mig snabbt och sen var det att dra till skuulan. Skolan var det chill fixade cvn på rasten med Marina och Susi. Vi slutade vid 2. Drog ner till stan och frågade om jobb på olika ställen, alla tre blev av med cvn men jag har fortfarande en hööög med papper bara för att jag råkade skriva ut för många -.-. Aya träffade M vid 4 var med henne lite sen vart det vidare med tåg till Eskilstuna gick på stan där och frågade jobb på några ställen sen vart det bussen hemmåt. Snart ska jag plugga lite och skriva uppsats om Japan. BESOS! <3


Bild från sommaren jag och lilla AnyB. Mauu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0