Fredag ;)

AlåAlåå!
Kom nyss hem från bio. Idag vakna jag vid halv 1 och pumpade med musik och chillade framför datan ända till halv 5. Då åkte jag till stationen för att träffa A kulkul. Sen drog vi hem till A och chillade där. Inget speciellt vi gjorde, men fick en stor lust att dra på bio. Så vi drog på bio, filmen började halv 9 så vi drog vid 8. Vi kollade på Alice in Wonderland, asså shit man den va så jävla grym! Jag gillar inte den tecknade versionen men den här filmen va grym faktiskt, det är vad jag tycker i alla fall. Aya men kom hem vif halv tolv. Sen vare att chilla hemma och äta goda mackor med min papi och hans kompis och erika. Det var kul faktiskt vi snackade om spöken och shit haha. Sitter och snackar nu con mi bebeh M, så länge sen vi snackade. Besos på er! / N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0