Suaaveciito Papih

Lördag vaknade jag helt booorta sen fredags hahah shit man.. aya men sen drog jag till stationen för att träffa Monchi och ta tåget till E-tuna, men vi missade tåget så vi tog en glass och satte oss och snacka en massa bizzniiiz hahah. Aya sen kom tåget. Vi drog hem fixade lite saker sen drog vi till lokalen för att måla o shit. Uuuuf säger bara det var riiiiktigt nice asså! Vi hade det så jävla roligt, och senare på natten drog vi ut ett tag. Kulkul. Var vakna hela natten. Sov från åtta till tio sen kom dom ch hämtade oss. Monchi drog för att ta tåget och jag drog hemmåt. Kom nyss från duschen ska dra och fixa inbakadeflätor snart som M ska göra på mig så peaiz! . BESO RICOOOWS!! / Nataliita.

ojust min bror ska klippa av sina dreds han har!!! han ska snagga och bli en snygging så vi får se hur det blir så får ni se bilder sen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0