Måndag!

Halåå!
Måndag idag och sista veckan innan påsklov!! ååh så skönt vill verkligen bara ha kul nu på lovet och inte tänka på en massa läxor o shit. Helgen har vart riktigt niice, men om helgen skriver jag nog om imorgon när jag orkar, för nu är jag trött och ska berätta kort om idag då.

Vaknade 8 idag, trodde klockan var 7 hade glömt att byta tiden. Kom på att jag skulle göra omprov idag aya som tur var hade min lärare glömt mitt prov så slapp att göra den haha yes! Handlade en massa naisiiga underkläder idag också, kul! Sen fick man ju ett papper med ig varning på matte B som pappa måste skriva under jätte kul.... Aya hemmåt vart det sen försöka plugga matte i en timme vilket inte gick för jag klarade hälften av talet men inte resten så gav upp. Sen åkte jag med erika o pappa och hans kompis peter och handlade saker som vi behövde hem. Kollade lite på en spansk serie också, tog en dusch och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska lägga mig om en stund. Ska bara fixa lite grejer men Godnatt på er Babes KissKiss! / Natalita.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0