MähäMihii^^

Alooow! Kom nyss hem. Drog ju på morgonen med pappa och vi missade tre bussar hahah fan asså fattar inte hur vi lyckas. Men sen var vi i alla fall i stan och drog till en massa ställen och jag fick skriva under en massa namn. Och mitt vänsterknä är helt cp så jag hade skit ont när vi gick så fort fram och tbx runt hela stan. Vi blev typ klara efter 2timmar. Sen drog vi vidare till pappas lokal. Där var peter pappas kompis och målade och så. Skulle chilla där med dom och måla o så. Vi käkade frukost o så sen började jag fixa duk och ram och därefter började jag skissa. Säger bara att det kommer bli en stor nice grafitti på den där duken ;). Målade lite på den ska nog dra till lokalen igen på lördag med M och måla o shit. Nu ska jag upp laga mat till mig är skit hungrig har bara ätit frukost så Peaiz y Besos! / NatyP!

Så såg söta lilla jag ut idag, hahah dödstrött var jag!.. =)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0