JAg vill.... ;) hahah Besöö!

Idag har det vart en helt galendag med värme o sol! Hahah har vart så jävla trött idag, och när jag är övertrött så får jag skrattanfall och skrattar åt allt och annat. Har somnat på nästan alla lektioner. Men samtidigt skrattat ihjäl mig med marina, diako, suss, o några till.På rasten drog jag med S och åt i SpicyHot gööött vare;) yaaa men sen fik jag2 prov tbx, ig på båda.. aya måste fixa dom på nått sätt. Fick sluta tidigt så vi drog till Waynes och fikade och drack en caffe flappe tror jag det hette? hahah med caramel smak, lite gott sådär. Y sen drog sussi, jag och marina satt kvar och fortsattte snacka och skratta sen vandra vi tbx till skolan för jag skulle göra prov på spanska gjorde den snabbt, gick ju jätte bra. Sen vart det att ta tåget hemmåt bara. Snart ska jag dra och träna sen blire bara att chilla och kolla på Desperate housewife och sen vidare till sängen. Ciao o en massa puzzzar! / n.

Picz
     


Kommentarer
Postat av: bea

okej, ja det är jag med! annars är det jätte bra här:P

kram

2010-03-16 @ 22:03:23
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0