I found my way through the clouds

Holaa
Idag har jag inte haft ork att skriva men ska skriva snabbt om idag.
Vakna vid halv 2, skön skönt. Satte mig direkt och plugga matte i 1 timme och fattade ingenting av det jag räknade även om jag hade rätt...S ringde mig och vi snacka sen pluggade jag Svensk gramatik shit. Dagen har bara vart med en massa plgg. Pappa gjorde våfflor idag också gottgott. Han ska göra imon också eftersom det är våffeldagen imon haha. Duschade för en timme sen så nu luktar jag gott och är fräsch och mitt hår håller på att torkas nu. Ska dra o lägga mig snart och lyssna på musik och försöka somna och glömma allt.. Sova är nog det bästa som finns för då kan man glömma allt. Just då är man i sina drömmar och har nooo problems allt är så bra då. Aya men Godnatt på er Babes Kisskiss!! / n. ♥



                                               I'm not gonna beg him to stay 
                                      Cause I got my pride, I'm not gonna cry
                                 There won't be no tears falling from these eyes
                                      Don't need him to see, that it's killing me
                                                     So this is what I'll say
                                           You don't have to worry about me
                                              You dont have to call me again
                                      You dont have to ask me if i will be okay
                                                         Boy, i'll be fine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0