Greys Anatomy!

Alååish! Ska berätta snabbt om dagen. Skön och rolig dag har det vart. Va på stan köpte lindor spanska lektion, hade skit kul och bet av en penna eftersom sussi stoppa en fucking penna i min mun. båda fick skrattanfall efter och alla i spanskan glodde på oss. Sen lämnade jag lite cv efter skolan. S drog hem och jag träffade men bebita E va med henne till halv 6. Bussen hemmåt. Sen var det träning. Nu sitter jag här nydushad och luktar gott och äter cocopops hah goottis! Nu Börjar Greys Anatomy så ska dra och kolla på den sen plugga matte, Mobilen lever typ..  Beso Riiico! / Natalita.

Just! fick VG- minus på uppsats i svenskan helt överraskad trodde jag skulle få ig haha, Peaiz!
Picz!

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0