4 Mars! Mi Amor!

Min lilla amor, mi todo, mi primita Emelita fyllde år i torsdags 16 år. Så Feliz Cumple Años amor hoppas du fick den bästa dagen. I onsdags åkte jag till västerås för att överraska henne. Så drog till AnyB för att fixa tårta o mat till både Emma och Emelie. Huuh skit kul vare att fixa tårta o shit. Sen vare bara att vänta på dom två. Emelie vart ju chockad och rädd när hon såg mig y muy feliz hahah. Te quiero!! Sen efter allt gott vare bara att fixa sig och dra ut och ha kuuul. Hade skit kul med alla. Och mi primita. Vamos a tomar una cerveza!hahaha bara jag o E som fattar ;)<3

Lite picz
                
  
TE QUIERO!!
  

Primas para la primavera hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0