03.33

omg!!!..... ligger här i sängen och har snackat med lite folk på msn och planerat lite shit vi ska hitta på o göra, snackade nyss i tel och kollar på en jätte bra film nu, You Got Served. Och kan inte sova! ååh så drygt..klockan är halv 4 snart och jag ska upp om 1 och en halvtimme,det är jätte varm i rummet håller på att dör,även fast jag har öppet fönster. Det är verkligen ingen idé att försöka sova nu, för om jag gör det kommer jag nog att vakna vid 2 på dagen eller nått så bäst att hålla sig vaken. Ska kolla klart på You Got Served nu. Det är sista dansen nu på slutet som är så jävla bra, fast bästa dansen är nog den första i början på filmen om ni har sett den. Aya men efter den ska jag nog kolla på Center stage Turn It up.  skriver nog lite senare ett till inlägg
Peaiz så länge! / n. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0