9.50

Heey I'm back!.. Sitter hemma åkte inte till skolan.
Vaknade för några timmar sen helt panikslagen, hade försovit mig så jag fixade mig skit snabbt vart klar och hade 10 min jag kunde chilla. Skrev i bloggen sen drog jag till bussen. Det är så jävla mkt snö och dom har inte tagit bort snön från vägarna med traktorerna huuh så det var skit jobbigt att springa till bussen. Aya jag missar bussen iaf för jag ramlade i en hel snöhög! Får stå i typ 15 min och frysa ihjäl. När bussen entligen kommer och jag är framme i stationen så ser jag att alla tågen är inställda! Och det var inte ersättningsbussar heller. Så allt jag gjort på morgonen var i onödan -.- aya åkte hem sen iaf. Hemma bytte jag om till myskläder på direkten och satte på mig mjukagosiga strumpor. Åt frukost och nu har jag bara mysigt i min säng. Vill inte ens gå upp från min sköna säng haha så nu ska jag lyssna på musik och villa..mobilen lever! Peaiz & Puss på er / Natalita.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0