Torsdag = Stockholm!

Hey idag var det engelska första lektionen, efter det skulle vi ha historieprov.Så engelska lektionen satt jag och pluggade med Marina & Suss. Sen hade vi prov och det gick bra faktiskt, hoppas jag får G iaf. Sen hade jag spanska lektion och efter det vart det Stockhooolm med mah babygirl S. Aiii vi hade så kul där borta. Uuff och minnen har vi från pressbyrån haha! Bara du som fattar bebitiis ;). Aya sen träffade vi friends där också så det var kul. Drog till Sundbyberg och åkte till andra massa ställen och hade kul bara och köpte shit. Vid halv 6 tiden så var vi framme i Västerås igen. Träffade E i statioen, så vi drog och fika i Stugan, köpte jordgubbs smoothie skit gott! Nån timme senare tog jag tåget till Eskilstuna. Chill chill dag var det.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0