Torsdag 25 Februari

Heii! sitter vid datan chillar här med min brori bredvid sjunger och har kul. Alla är ute utom jag och min bror då. Snart ska jag dra plugga lite, göra klart matte läxa sen dra vidare till IcaMaxi måste tanka på min dryga mobil huh. Dagen har vart helt niice. Hade två lektioner och slutade 12, drog till tandläkaren hade tid ett. Lilla bebita hängde med. Kul hade vi i bussen. Efter tandläkaren drog vi och käka en kebabrulle som vi delade på. Blev skit mätta haha men gooott vare!;) Sen vidare till Gränden eftersom J ville ha kaffe -.-. Yee men sen vart det att rulla vidare hem till e-tuna. Kom hem vid halv 5 skönt.

Men Peaiz! / N.

Lillen säger Hej också! :)

  

dagens låt, gammal men sköön.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0