Primiitaws pa la Primavera! ;)

Holaa!
Igår var det skolish och efter det så var jag kvar i stan ett tag. Drog till Igor med Marina & Sussi för att köpa lite gott vilket vi aldrig gjorde -.- sen drog sussi hemmåt och jag väntade med marina när hon drog hem så åkte jag till IcaEttan för att träffa Emma och min lilla primita Emelita, dom stog och sålde bullar ute!! bara för att dom ska åka till Barcelona med sin spanska klass. huuh så stog där ute med dom och frös ihjäl -.-. Aya men sen när dom sålt allt så Drog jag och Emelie till stationen för att ta tåget hem till Eskilstuna. När vi entligen var hemma bytte vi om till myskläder och fixade något att äta. Sen satte vi oss vid datan. Sen kollade vi en stund på Snabba Cash men båda höll på att somna hahaha så vi drog till rummet för att sova. Idag drog hon tidigt hem. Kul var det iaf amorcita, hade saknat dig! Nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik, sjunger och äter gott med ett glas kallt Cola mmh! ;)

Gammal bild på mig y mi bebita <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0